2014. március 2., vasárnap

Itt van a tavasz, itt van újra :)

Itt van a tavasz, itt van újra :)



Persze, még annyira nem érződik, hogy megérkezett, de a naptár márciust mutat. Már nem sötétedik olyan korán,csicseregnek a madarak, süt a nap (még csak erőlködik, de nem baj). Nekem már nagyon hiányzott a jó idő, így nagyon örülök, hogy végre itt a tavasz. Ez a szobám falán is tükröződik. A Gossip Girl című sorozatban láttam az egyik szereplő falán a pillangókat, és annyira megtetszettek, hogy nekem is meg kellett csinálom :) Találtam egy szuper formát, amit sokszor (összesen 78-szor) körberajzoltam, kivágtam,és felragasztottam. Direkt szerettem volna azonos színű pillagókat, mert így olyan, mintha kiemelkednének a falból (a kép nem biztos, hogy teljesen visszaadja a valóságot), és ilyen lett:





Ezt a mintát használtam, amit nagyítottam: 


Az ötlet pedig innen jött:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése